Jestem nauczycielką edukacji wczesnoszkolnej, terapeutką pedagogiczną i rewalidacyjną, zaangażowaną w propagowanie edukacji alternatywnej. Moja praca koncentruje się na wspieraniu dzieci w samodzielnym konstruowaniu wiedzy, zamiast przekazywania jej w tradycyjny sposób. W codziennej pracy pilnuję, aby w nauce przez zabawę oba elementy pozostawały w równowadze. Uważam, że zabawa to nie tylko sposób na radość i relaks, ale również niezwykle skuteczna metoda uczenia się. Poprzez interaktywne, ciekawe i angażujące zajęcia staram się rozwijać umiejętności dzieci, jednocześnie utrzymując radość i entuzjazm związany z nauką

Fascynują mnie zagadnienia związane z modelem Inteligencji Wielorakich Howarda Gardnera. Uważam, że każde dziecko posiada unikalny zestaw inteligencji, które można rozwijać i wykorzystywać w procesie nauki.

Wierzę, że każde dziecko ma nieograniczoną zdolność do uczenia się i odkrywania świata. Moją rolą jako przewodniczki edukacyjnej jest stworzenie warunków, które pozwolą im rozwijać się na wielu płaszczyznach, zachęcając do samodzielności, kreatywności i współpracy. Jestem gotowa podjąć się opieki nad dziećmi podczas warsztatów i zapewnić im inspirujące, angażujące i wartościowe doświadczenia edukacyjne, które będą sprzyjały ich rozwojowi i rozwinięciu potencjału.